Prognozy dla e-mail marketingu na 2018 rok

dodano: 
09.11.2017
komentarzy: 
0

Czy e-maile kiedyś znikną? Raczej nie w najbliższym czasie – podaje prdaily.com. Wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną wciąż królują choćby w komunikacji wewnętrznej. E-mail marketing to także niedrogie i skuteczne narzędzie komunikacji zewnętrznej – czytamy.

Robby Brumberg przedstawia trendy, które jego zdaniem będą obecne w e-mail marketingu w nadchodzącym roku.

1. Kampanie w większym stopniu będą oparte na danych. Czy wykorzystujesz demograficzne lub behawioralne dane do tworzenia komunikatów czy segmentacji odbiorców? – pyta autor.

2. Twórcy kampanii e-mailmarketingowych będą coraz częściej anagażować klientów przez „mikromomenty”. W 2018 roku postaw na narzędzia, które pomogą Ci w szybkim reagowaniu na wiadomości mailowe od klientów i kuj żelazo póki gorące – podpowiada Brumberg.

3. Personalizacja i indywidualne podejście będą kluczowe. Ludzie w coraz większym stopniu oczekują, a nawet żądają, contentu dopasowanego do ich konkretnych zainteresowań – czytamy.

4. Content będzie coraz bardziej „inteligentny”. „Treści, które zmieniają się w zależności od zainteresowań i przyszłych zachowań widza, będą intensywnie rozwijać się w 2018 roku” – pisze autor. (pp)

Źródło:

prdaily.com, Email marketing forecast for the coming year, Robby Brumberg, 08.11.2017
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin