Promedia dla Amann

dodano: 
25.03.2005
komentarzy: 
0

Łódzki oddział niemieckiego koncernu Amann produkującego nici podpisał umowę z Agencją PR Promedia. Agencja przygotowuje głównie działania media relations. Adresatem kampanii PR będą media branżowe kierowane do producentów, dystrybutorów, detalistów i projektantów związanych z branżą odzieżową i tekstylną. Promedia współpracuje z wieloma przedstawicielami branży odzieżowej i tekstylnej. Do jej klientów należą takie marki jak Triumph Int., Franco Feruzzi, Digel, Pelo, czy LeMac. Z okazji jubileuszu 150-lecia istnienia, firma Amann oprócz działań PR-owych, prowadziła również kampanię reklamową w mediach branżowych. Kampania miała na celu pokazanie, iż Amann to marka dla nietuzinkowych, kreatywnych krawców, projektantów i producentów ubrań.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin