Promocja ECCO Walkathonu

dodano: 
29.04.2008
komentarzy: 
4

Agencja ConTrust rozpoczęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja ma być odpowiedzialna za prowadzenie działań public relations związanych z imprezą charytatywną - ECCO Walkathon, którego organizatorem jest klient.

Do zadań agencji należą relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna, organizacja eventów, działania CSR-owe oraz pozyskanie patronatów medialnych dla ECCO Walkathonu. ConTrust odpowiada za zaangażowanie w akcję artystów, a także za kontakty z współpracującymi przy projekcie fundacjami.

Umowa jest projektowa i dotyczy ECCO Walkathonu, dla którego działania będą realizowane od kwietnia do października 2008. Wszystkie poprzednie edycje obsługiwała poprzednio agencja Pegasus. Klient został pozyskany w drodze konkursu.Z ramienia agencji osobą prowadzącą projekt jest PR manager Marta Rakoczy.

ECCO Walkathon to międzynarodowy projekt charytatywny realizowany od 1999 roku. Początkowo w Danii, a później także w Szwecji, Niemczech, Holandii, Stanach Zjednoczonych, a od czterech lat również w Polsce; w tym roku po raz pierwszy w dwóch miastach: Warszawie i Krakowie. Za każdy przebyty przez uczestnika kilometr organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika fundacji. (kk)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
30.04.2008
14:15:26
jojojojoj
(30.04.2008 14:15:26)
oj oj oj... widzę ulewa się tu komus żółć...
29.04.2008
15:00:50
Kopiejka
(29.04.2008 15:00:50)
Nie tylko Marta Rakoczy pracowała wcześniej w Pegasusie. Renata Syperek (podana w kontakcie do ConTrust) też pracowała w tej agencji.
29.04.2008
13:27:59
Zdziwiony
(29.04.2008 13:27:59)
Ciekawe - konkurs. Wcześniej Marta Rakoczy pracowała właśnie w Pegasusie
29.04.2008
11:06:27
Guerilla
(29.04.2008 11:06:27)
Jednym słowem - zakładamy agencję i ściągamy klientów, których obsługiwaliśmy w innej agencji :) Zabawne....
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin