Promocja ECCO Walkathonu
Agencja ConTrust rozpoczęła współpracę z firmą ECCO, duńskim producentem obuwia. Agencja ma być odpowiedzialna za prowadzenie działań public relations związanych z imprezą charytatywną - ECCO Walkathon, którego organizatorem jest klient.
Do zadań agencji należą relacje z mediami, komunikacja wewnętrzna, organizacja eventów, działania CSR-owe oraz pozyskanie patronatów medialnych dla ECCO Walkathonu. ConTrust odpowiada za zaangażowanie w akcję artystów, a także za kontakty z współpracującymi przy projekcie fundacjami.
Umowa jest projektowa i dotyczy ECCO Walkathonu, dla którego działania będą realizowane od kwietnia do października 2008. Wszystkie poprzednie edycje obsługiwała poprzednio agencja Pegasus. Klient został pozyskany w drodze konkursu.Z ramienia agencji osobą prowadzącą projekt jest PR manager Marta Rakoczy.
ECCO Walkathon to międzynarodowy projekt charytatywny realizowany od 1999 roku. Początkowo w Danii, a później także w Szwecji, Niemczech, Holandii, Stanach Zjednoczonych, a od czterech lat również w Polsce; w tym roku po raz pierwszy w dwóch miastach: Warszawie i Krakowie. Za każdy przebyty przez uczestnika kilometr organizator przedsięwzięcia, firma ECCO, przekazuje 4 złote na konto wybranej przez uczestnika fundacji. (kk)