Promocja jesiennej ramówki MTV

dodano: 
02.09.2005
komentarzy: 
0

Dział public relations MTV przygotował akcję promocyjną jesiennej ramówki stacji, której głównym bohaterem jest Pan Skarpeta. W związku ze zbliżającymi się wyborami, pracownicy kreatywni MTV postanowili połączyć kampanię prezydencką z kampanią promocyjną nowej ramówki. Postać Pana Skarpety została wykonana przez Shadię Nagud. W ramach tej akcji 22 sierpnia 2005 wystartowała strona internetowa www.wilgotnaskarpeta.org. „Pomysł strony internetowej był logicznym rozwinięciem promocji osoby Pana Skarpety oraz ramówki. Strona (...) podobnie jak sam Pan Skarpeta - spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem widzów MTV” – czytamy w informacji prasowej.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin