Promocja książki

dodano: 
09.07.2007
komentarzy: 
0

Agencja 121 PR wspiera pod względem public relations kampanię promocyjną powieści Mian Mian „Cukiereczki” wydawnictwa W.A.B. Agencja prowadzi przede wszystkim działania sponsoringowo-konkursowe, wykorzystujące mechanizmy marketingu szeptanego. Książka jest m.in. nagrodą w konkursach, które odbywają się wśród społeczności internetowych.
Działania objęły takie serwisy Web2.0, jak Broszka.pl, Relaz.pl, 80bpm.net, Bibainfo.pl, Clubbing.pl, Clubbing.szn.pl, Clubbing.podlasie.pl, Musicinside.pl, Porcys.com, Techno.gra.pl, Wro.fora.pl. Serwisy te zostały wybrane do akcji z uwagi na tematykę książki, w której opisane jest życie klubowe w Chinach. Książka jest także wysyłana do autorów popularnych blogów poświęconych literaturze i kulturze Chin z prośbą o recenzję. (psp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin