Promocja miasta Rzeszowa

dodano: 
15.12.2005
komentarzy: 
0

Gazeta Wyborcza Rzeszów zastanawia się nad efektywnością tegorocznych działań związanych z promocją miasta. Urzędnicy z rzeszowskiego magistratu odpowiedzialni za promocję skupili się przede wszystkim na wzbogacaniu strony internetowej miasta, udziale w rankingach i pozyskiwaniu certyfikatów. Miastu przyznano m.in. tytuły Gmina Fair Play, Gmina Przyjazna Środowisku i Gmina Przyjazna Inwestorom. Do imprez budujących pozytywny wizerunek miasta zalicza się międzynarodowy festiwal folklorystyczny zespołów polonijnych oraz święto Paniagi.
Rzeszów wypromował się też uruchomieniem połączeń lotniczych z Londynem i Frankfurtem i podpisaniem umowy partnerskiej z greckim miastem Lamia. Ma również na koncie eliminacje do mistrzostw świata w siatkówce i galę boksu zawodowego. Szef wydziału promocji rzeszowskiego magistratu Tadeusz Szylar przyznaje jednak, że nie udało się zrealizować wielu planów – Rzeszów wciąż nie ma swojej maskotki, hasła i logo reklamowego, nie udało się też wydać folderu dla turystów.
Gazeta zapytała specjalistów ds. promocji, na co urzędnicy odpowiedzialni za promocję Rzeszowa powinni zwrócić uwagę. Wśród najlepszych sposobów na promocję miasta został wymieniony internet, korzystanie z usług agencji PR, stała współpraca z biurami turystycznymi, reklamowanie miasta jako przyjaznego dla inwestorów, billboardy za granicą, udział w międzynarodowych targach, zapraszanie zagranicznych gości. Specjaliści podkreślili, że choć Rzeszów ma mało pieniędzy na promocję, najważniejszy jest pomysł i to, by o promocję dbali eksperci, nie politycy.

Źródło:

Gazeta Wyborcza Rzeszów, Raz na sportowo, raz na ludowo, 13.12.05, s. 3 Gazeta Wyborcza Rzeszów, Jak się promować?, 14.12.05, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin