Promocja mleka za 8,6 mln zł. Tym razem w Polsce i na Litwie

dodano: 
22.01.2015
komentarzy: 
0

Polska Izba Mleka (PIM) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka poszukują agencji do trzyletniej promocji mleka i produktów mleczarskich na rynku polskim i litewskim. Zakładany budżet kampanii to 8,6 mln zł netto.

Działania mają być kontynuacją kampanii „Mam kota na punkcie mleka”. Wybrany podmiot będzie odpowiedzialny za przygotowanie oferty programu promocyjno-informacyjnego (opis działań, kosztorysy, propozycja kreacji, przygotowanie metodologii badań mierzących efektywność planowanych działań). W przypadku akceptacji programu przez Komisję Europejską zwycięzca przetargu będzie także odpowiedzialny za realizację zaproponowanych działań i pomiar ich efektywności.  

To już kolejny przetarg PIM oraz Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka dotyczący działań promocyjnych. W 2013 roku poszukiwały one m.in. agencji do prowadzenia kampanii na rynku chińskim i rosyjskim.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 lutego. (ks)

Ogłoszenie o przetargu

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin