Promocja Polski

dodano: 
02.01.2007
komentarzy: 
0

W Dzienniku znajdujemy artykuł dotyczący kampanii promocyjnej Polski. Od połowy przyszłego roku ma się nią zająć Polska Organizacja Handlu, Inwestycji i Turystyki. Już teraz spoty promocyjne naszego kraju można oglądać w zagranicznych telewizjach CNN i BBC World. Ponadto na stronie internetowej Financial Times pojawi się banner promujący polską gospodarkę. Kampanię wesprze także reklama prasowa. Jej główne hasło to „Great minds thinking alike” czyli „Wielkie umysły myślą podobnie”.
Spot reklamowy, o którym pisaliśmy już wcześniej, można obejrzeć na stronie. Adresowany jest głównie do inwestorów, co zdaniem Mirosława Boruca, prezesa fundacji Promocja Polska – Instytut Marki Polskiej, nie jest najlepszym pomysłem, bowiem „(…) żaden z nich nie kieruje się reklamą. Poza tym reklamę firmuje rząd, a przez to traci na skuteczności i jest odbierana jako propaganda”. Jak pisze publicysta Dziennika Michał Karnowski godna uwagi jest skromność autorów spotu (MSZ i Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych), którzy jego zdaniem „(…) nie chcą zmieniać »wizerunku« Polski, nie szukają recept na wszystkie złe opinie o naszym kraju. Chcą po prostu dotrzeć do inwestorów i przekonać ich, by zainwestowali w Polsce. (…) W porównaniu z chyba zbyt ambitnymi celami wielu poprzedników marzących o podboju świata, to dobra zmiana”. (jk)

Źródło:

Dziennik, Polska się promuje, Bernadeta Waszkielewicz, 29.12.06, s. 1; Dziennik, Nareszcie Polska promuje się stylowo, Michał Karnowski, 29.12.06, s. 2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin