Promocja turystyki na Dolnym Śląsku
Od 1 grudnia w największych miastach Polski pojawiły się billboardy promujące turystykę zimową na Dolnym Śląsku. Reklama outdorowa stanowi kolejny etap, prowadzonej od września przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, kampanii promującej osiem produktów turystycznych regionu, pod znanym już hasłem „Das ist Super. To je vyborne. Dolny Śląsk”
Twarzą zimowej odsłony kampanii jest Czeszka Gabi Gold, która wspólnie z Moniką Richardson oraz Steffenem Mollerem wystąpiła już w spocie telewizyjnym reklamującym Dolny Śląsk, emitowanym w telewizji w połowie września.
Celem tego etapu kampanii jest promocja turystyki w okresie zimowym i stworzenie wizerunku Dolnego Śląska jako miejsca atrakcyjnego nie tylko ze względu na zabytki i kulturę regionu (co poruszono w jesiennej odsłonie kampanii), ale także ze względu na to, że może być to dobre miejsce na aktywny wypoczynek.
Wcześniejsza odsłona kampanii obejmowała reklamę w TV, w prasie, w internecie oraz także na billboardach. Kolejny etap promocji przewidziana jest na wiosnę 2008 r. (mk)