Promocja Warszawy w BBC World

dodano: 
24.04.2006
komentarzy: 
2

20 kwietnia odbyła się uroczysta inauguracja kampanii promującej Warszawę przygotowanej przez fundację Warsaw Destination Alliance. Na spotkaniu zaprezentowano spot promocyjny, który będzie emitowany przez stację BBC World. Kampania jest kolejną odsłoną działań kształtujących wizerunek Warszawy, realizowanych przez WDA we współpracy ze światowymi mediami opiniotwórczymi (BBC World, International Herold Tribune).
Tegoroczna kampania potrwa 30 dni, a złoży się na nią emisja 250 spotów promocyjnych przez stację BBC World, pokreślających atrakcyjnośc biznesową, turystyczną oraz kulturalną Warszawy. Jednocześnie z kampanią telewizyjną w BBC zaplanowano publikację reklam w International Herald Tribune. Wśród innych inicjatyw WDA promujących miasto znajduje się letni Festiwal Kultury i Sztuki – MultiFest, w którego organizację włączył się Urząd Miasta Warszawy. Public relations dla WDA prowadzi agencja TBWA.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
04.05.2006
13:13:20
wielbiciel
(04.05.2006 13:13:20)
Ale takie działania muszą być droższe niż przysłowiowa złotówka. A poza tym czas najwyższy zająć się wizerunkiem tego miasta, działania ostatnich lat są chaotyczne i raczej bez spójnego pomysłu
04.05.2006
12:47:07
ciekawy
(04.05.2006 12:47:07)
Wszystko pięknie, ciekawe tylko, ile to wszystko kosztuje...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin