PRoto dla Newserii. Kwiecień 2017 w mediach społecznościowych

dodano: 
08.05.2017
komentarzy: 
0

Zmiany w Messengerze, nowe mechanizmy w Facebook Analytics i przede wszystkim prace nad rozszerzoną rzeczywistością – to najbliższe plany Facebooka, o których Mark Zuckerberg powiedział podczas swojej corocznej konferencji F8.

Twitter rozszerza limit 140 znaków a YouTube reguluje dodawanie reklam do treści. Instagram przekroczył natomiast kolejną barierę 700 milionów użytkowników.

W aplikacji Facebook Spaces, nad którą pracuje obecnie społecznościowy gigant, użytkownicy będą też mieli możliwość tworzenia elementów rozszerzonej rzeczywistości i dodawania ich w trakcie rozmów na żywo. Modyfikacje przejdzie też Workplace, z którego korzysta aktualnie ponad 14 tys. organizacji na całym świecie. Podczas swojej corocznej konferencji Facebook zapowiedział lepszą integrację tej aplikacji z zewnętrznymi narzędziami i usługami.

Messenger ma również zostać rozbudowany o inteligentnego asystenta, który ułatwi obsługę komunikatora. Nowością będzie też sekcja Discover oraz obsługa rozszerzeń firm zewnętrznych. 

Nad nowymi narzędziami pracuje też Instagram, którego liczba użytkowników przebiła właśnie kolejną barierę.

„Co przesądza o popularności tego portalu? Zdaniem jego twórców głównie takie opcje, które z jednej strony ułatwiają nam komunikację, a z drugiej strony sprawiają, że mamy nad nimi lepszą kontrolę. Są to między innymi Stories, wiadomości direct, które znikają po przesłaniu czy wideo na żywo” – wylicza Joanna Jałowiec, redaktor naczelna PRoto.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin