.

PRoto dla Newserii. Grudzień 2017 i styczeń 2018 w mediach społecznościowych

dodano: 
24.01.2018
komentarzy: 
0

Facebook zmienia algorytm pozycjonujący treści w Newsfeedzie użytkowników. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji.

„Zgodnie z zapowiedzią Marka Zuckerberga Facebook chce teraz kłaść większy nacisk na relacje międzyludzkie. W związku z tym posty publikowane przez znajomych, rodzinę czy grupy będą wyświetlać się w news feedzie wyżej niż te dodawane przez strony, czyli m.in. przez marki lub wydawców" – mówi agencji Newseria Biznes Paulina Piotrowska, redaktor PRoto.pl. (red)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin