Provident szuka agencji. Jest już krótka lista
Provident Polska prowadzi właśnie przetarg, w wyniku którego wybierze agencję odpowiedzialną za doradztwo wizerunkowe i reputacyjne spółki. Firma zamknęła właśnie krótką listę agencji, wyłonionych na podstawie ich doświadczeń, a także obszarów specjalizacji.
W obecnym, drugim etapie agencje zostaną poproszone o przedstawienie strategii i pomysłów na bazie przedstawionego przez Providenta briefu.
Agencja zostanie wybrana na rok. Zakres działań obejmie prace strategiczne, proponowanie nowych rozwiązań, ale także pomoc przy realizacji bieżących projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, wizerunku pracodawcy czy społecznej odpowiedzialności biznesu.
Przez ostatnie dwa lata Provident współpracował z Lighthouse Consultants. Agencja została zaproszona do drugiego etapu przetargu. Firma nie ujawnia nazw pozostałych agencji. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na przełom czerwca i lipca. (bs)