Provident szuka agencji. Jest już krótka lista

dodano: 
21.06.2012
komentarzy: 
0

Provident Polska prowadzi właśnie przetarg, w wyniku którego wybierze agencję odpowiedzialną za doradztwo wizerunkowe i reputacyjne spółki. Firma zamknęła właśnie krótką listę agencji, wyłonionych na podstawie ich doświadczeń, a także obszarów specjalizacji.

W obecnym, drugim etapie agencje zostaną poproszone o przedstawienie strategii i pomysłów na bazie przedstawionego przez Providenta briefu.

Agencja zostanie wybrana na rok. Zakres działań obejmie prace strategiczne, proponowanie nowych rozwiązań, ale także pomoc przy realizacji bieżących projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, wizerunku pracodawcy czy społecznej odpowiedzialności biznesu.

Przez ostatnie dwa lata Provident współpracował z Lighthouse Consultants. Agencja została  zaproszona do drugiego etapu przetargu. Firma nie ujawnia nazw pozostałych agencji. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na przełom czerwca i lipca. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin