Provident zmienił agencję
Provident Polska zmienił agencję PR. Dotychczas korzystał z usług Lighthouse Consultants, ale w ostatnim postępowaniu przetargowym najwyżej ocenił ofertę Marketing & Communications Consultants (M&CC).
M&CC odpowiada za PR wewnętrzny i zewnętrzny oraz doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej. Wspiera ponadto biuro prasowe klienta, działania CSR i eventowe. Będzie też zarządzała sytuacjami kryzysowymi.
Ze strony klienta za współpracę z agencją odpowiadają: Małgorzata Domaszewicz (kierownik ds. komunikacji) oraz Piotr Janiszewski (koordynator ds. projektów PR). Po stronie agencji nad realizacją działań czuwa zespół Anny Polak (account manager) przy wsparciu strategicznym Piotra Wosika (strategy & special projects manager). Umowa jest ważna rok z możliwością przedłużenia.
Do postępowania przetargowego zgłosiło się kilkanaście firm. Następnie firma utworzyła short listę, kontynuując rozmowy z kilkoma agencjami. (es)