Przeciw wrogości

dodano: 
19.10.2004
komentarzy: 
0

W Stanach Zjednoczonych rozpoczęto kampanię, która jest kolejną próbą zmiany antyislamskich nastrojów i poglądów społeczeństwa amerykańskiego, szczególnie nasilonych po zamachach terrorystycznych. Poglądy takie wyznaje 25 procent społeczeństwa Stanów Zjednoczonych, ale badania wykazały, że procent ten zmniejsza się w miarę dostarczania informacji nt. życia, religii i kultury muzułmanów. Reklama rozpoczyna się wezwaniem do modlitwy i wyjaśnieniem, czym jest Ramadan, a kończy słowami: „Społeczność muzułmańska życzy wszystkim bardzo szczęśliwego i pełnego pokoju Ramadanu”. Kampanię prowadzi Council on American-Islamic Relations.

Źródło:

PRWeek
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin