Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze ogłosiło dwa przetargi na obsługę PR

dodano: 
24.09.2018
komentarzy: 
1

Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze ogłosiło dwa przetargi: na wybór agencji, która zajmie się działaniami PR i PA dla samego PPL oraz na wybór agencji PR, która obsłuży lotnisko komplementarne dla Lotniska Chopina i regionu Mazowsze.

Pierwsze postępowanie dotyczy obsługi Przedsiębiorstwa Państwowe Porty Lotnicze w zakresie public relations i public affairs. Przetarg skierowany jest do agencji, które mają doświadczenie we współpracy z dużymi organizacjami i instytucjami z sektora publicznego, jednak nie mogą – obecnie lub w przeszłości – realizować działań na rzecz klientów z sektora lotniczego i lotniskowego.

Wybrana agencja zajmie się m.in. stworzeniem założeń oraz strategii komunikacyjnej dla kampanii public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień informacyjnych czy wizerunkowych, realizacją działań wdrożeniowych dla założeń oraz strategii komunikacji, przygotowywaniem i realizacją zadań komunikacyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów informacyjnych, z mediami społecznościowymi włącznie. Do zadań wybranej firmy będzie także należało wsparcie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu czy wsparcie przy organizacji spotkań i konferencji prasowych, a także tworzenie kampanii informacyjnych, edukacyjnych, historycznych (dotyczących sektora transportu oraz infrastruktury lotniskowej). Agencja będzie także odpowiedzialna za wsparcie przy organizacji wydarzeń dla pracowników.

Współpraca zaplanowana jest na pięć miesięcy od daty podpisania umowy.

Oferty można składać do 1 października 2018 roku do godziny 11:00.

Przedmiotem drugiego przetargu jest obsługa public relations tzw. portu komplementarnego dla Lotniska Chopina i regionu Mazowsze.

W tym przypadku również Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze szuka agencji, która ma doświadczenie we współpracy z dużymi organizacjami i instytucjami publicznymi (z zastrzeżeniem, że nie realizuje bądź nie realizowała zadań na rzecz klientów z sektora lotniczego i lotniskowego w przeszłości) .

Do zadań wybranej agencji będą należały, podobnie jak w przypadku obsługi Portów Lotniczych, m.in. stworzenie założeń oraz strategii komunikacyjnej, w tym kampanii public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień informacyjnych czy wizerunkowych, realizacja kompleksowych działań wdrożeniowych dla założeń oraz strategii komunikacji, przygotowywanie i realizacja działań komunikacyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów informacyjnych, z mediami społecznościowymi włącznie, wsparcie działań z zakresu CSR czy pomoc przy organizacji spotkań i konferencji prasowych, tworzenie kampanii informacyjnych, edukacyjnych, historycznych czy wsparcie przy organizacji wydarzeń dla pracowników.

Współpraca ma potrwać 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.

Zgłoszenia do tego przetargu można przesyłać do 28 września 2018 roku do godziny 14:00.

Więcej informacji można znaleźć na stronie. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin