Przetarg dla MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central rozstrzygnięty

dodano: 
06.06.2012
komentarzy: 
0

Viacom International Media Networks, właściciel m.in. MTV, VH1, Nickelodeon, Comedy Central czy Viacom Blink!, rozpoczął w Polsce współpracę z MSL Warsaw w zakresie brand PR.

Do zadań agencji należy pełen zakres działań komunikacyjnych, począwszy od strategii poprzez projekty specjalne, guerrilla marketing, doradztwo w social media, a skończywszy na prowadzeniu biura prasowego. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę marek MTV, VH1, Nickelodeon, Comedy Central czy Viacom Blink!.

Za obsługę marek Viacom International Media Networks ze strony MSL Warsaw odpowiada zespół praktyki konsumenckiej. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin