Przetarg rozstrzygnięty
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wyłoniła w drodze przetargu nieograniczonego agencję, która będzie odpowiadać za kampanię promocyjną oraz działania PR-owskie w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Na ofertę PARP-u odpowiedziało kilka agencji PR-owskich, część z nich zrzeszona w zespoły przetargowe.
Zwycięzcą postępowania przetargowego została firma Partner of Promotion, której oferta otrzymała najwięcej punktów. Wśród wysoko ocenionych znaleźli się także: ITBC Communication, oraz dwa zespoły firm – pierwszy składający się z trzech podmiotów - Smartlink, Strategis oraz Primum Public Relations, a drugi – z dwóch Radio ZET razem z firmą EMLAB. Natomiast z przetargu wykluczona została startująca w nim agencja Genesis PR, a wśród odrzuconych ofert były między innymi te przedstawiona przez agencję Sigma Poland, Lighthouse Consultants Imago PR czy WYG International.(ał)
Więcej o wynikach przetargu na stronie