Przetarg za 20 mln zł. Jest agencja!

dodano: 
11.10.2010
komentarzy: 
2

Krajowa Rada Drobiarska wybrała agencję, która zrealizuje wartą 20 mln zł kampanie promującą mięso drobiowe w Polsce. Zwyciężyło konsorcjum reprezentowane przez Partner of Promotion.

Konsorcjum przygotuje kreację i zrealizuje największą kampanię mięsa drobiowego w Polsce. Koszt dwuletniej akcji informacyjno-promocyjnej oszacowano na 20 mln zł (z czego połowę mają stanowić pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej). Agencja ma przygotować również wniosek o dofinansowanie projektu z funduszy unijnych. Kampania ma się rozpocząć w ostatnim kwartale przyszłego roku i potrwać do roku 2013. (bs)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
12.10.2010
12:05:41
Halo, tu świnia
(12.10.2010 12:05:41)
Kto mnie wypromuje????
11.10.2010
17:23:03
mania
(11.10.2010 17:23:03)
cóż za niespodzianka ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin