Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
PSPR DAY 2017. konferencja polskiego stowarzyszenia public relations to podsumowanie najlepszych wybranych case’ów oraz sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w ostatnim czasie. patronem głównym wydarzenia jest instytut monitorowania mediów i proto.pl. spotkanie będzie okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów. wśród nich są osoby reprezentujące zarząd i radę nadzorczą pspr: dr krystian dudek (instytut publico), andrzej pomarański (modern corp.), emilia zakrzewska-koszel, katarzyna domańska, jan matysik (cumulus pr) oraz bartosz węglarczyk (onet.pl), tomek tomczyk (jason hunt), dr anna miotk (ekspert ds. pr), adam łaszyn (alert media communications), paweł modzelewski (24/7 communication), joanna parzydło-malinowska (personal brand institute) czy kamil bolek (indahash). „pspr day 2017 to wydarzenie, które planujemy organizować cyklicznie. dyskusja o bieżących wyzwaniach branży pr i najciekawszych case’ach w wykonaniu cenionych specjalistów to najlepsza forma promocji wiedzy z zakresu pr-u, za co czujemy się odpowiedzialni. dotkniemy wielu tematów, które budzą emocje i zainteresowanie, tych najbardziej aktualnych i tych ponadczasowych, lokalnych i globalnych. przygotowaliśmy bogaty program, który odnosi się do bieżącej sceny komunikacyjnej w kraju i za granicą” – zapowiada dr krystian dudek, prezes zarządu polskiego stowarzyszenia public relations. panel „koniec pr-u, jaki znamy”, który poprowadzi emilia zakrzewska z zarządu pspr, jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. moduł „koniec pr-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, a co za tym idzie – nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności. prelegentami panelu są dr anna miotk (ekspert ds. pr), mikołaj nowak (ekspert ds. social media i nowych mediów), karolina hytrek-prosiecka (dyrektor ds. komunikacji i pr), paweł modzelewski (24/7 communication), andrzej skworz (press). następnie odbędzie się prelekcja „kanały internetowe w prawdziwym pr. case study: ikea lublin – projekt w sąsiedztwie”. zagadnienie zostanie omówione przez jana matysika. w panelu zatytułowanym „fenomen zmiany wizerunkowej – projekt pzpn łączy nas piłka. metamorfoza postrzegania polskiej kadry narodowej”, prowadzonym przez andrzeja pomarańskiego, poruszone zostaną zagadnienia kreowania zmiany wizerunkowej i roli contentu filmowego/internetowego. prelegentem panelu jest jakub kwiatkowski, rzecznik prasowy polskiego związku piłki nożnej. temat współpracy z influencerami przybliży panel prowadzony przez katarzynę domańską, członka zarządu polskiego stowarzyszenia public relations. prelegenci panelu: joanna parzydło-malinowska (personal brand institute), kamil bolek (indahash), tomek tomczyk (jason hunt) odpowiedzą m.in. na pytanie, jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej niż wzrost sprzedaży. kolejny panel – zawierający tematy takie jak „era fake news” i „nowy marketing polityczny” – który poprowadzi dr krystian dudek, dotyczy zjawisk zataczających coraz szersze kręgi – fałszywych wiadomości oraz zaskakujących zwrotów akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego. o płynących ze zjawiska fake newsów zagrożeniach dla osób publicznych i marek, a także sile internetu i mediów społecznościowych krystian dudek porozmawia z bartoszem węglarczykiem (onet.pl), adamem łaszynem (alert media communications) i janem matysikiem (cumulus pr). ostatnia prelekcja konferencji wygłoszona przez magdalenę tokaj, przedstawicielkę instytutu monitorowania mediów – patrona głównego pspr day 2017 – zatytułowana jest: „uniknąć syndromu firmowego selfie. nowa rola monitoringu mediów w public relations”. partnerem wydarzenia jest spectra development – goszczący wydarzenie w swoich progach. udział w konferencji pspr day jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. zapisy odbywają się pod adresem: biuro@polskipr.pl. w zgłoszeniu należy podać kolejno: imię i nazwisko, maila, numeru telefonu oraz firmy. pierwszeństwo zapisu przysługuje członkom polskiego stowarzyszenia public relations. szczegółowe informacje wraz z programem konferencji dostępne są na stronie oraz na fanpage’u polskiego stowarzyszenia public relations. (red).
Konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations to podsumowanie najlepszych wybranych case’ów oraz sukcesów wizerunkowych firm i instytucji w ostatnim czasie. Patronem głównym wydarzenia jest Instytut Monitorowania Mediów i PRoto.pl. Spotkanie będzie okazją do analiz najnowszych trendów w sztuce komunikacji, prezentowanych przez ekspertów w branży, znanych dziennikarzy i najpopularniejszych influencerów. Wśród nich są osoby reprezentujące Zarząd i Radę Nadzorczą PSPR: dr Krystian Dudek (Instytut Publico), Andrzej Pomarański (Modern Corp.), Emilia Zakrzewska-Koszel, Katarzyna Domańska, Jan Matysik (Cumulus PR) oraz Bartosz Węglarczyk (Onet.pl), Tomek Tomczyk (Jason Hunt), dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Adam Łaszyn (Alert Media Communications), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute) czy Kamil Bolek (indaHash).
„PSPR DAY 2017 to wydarzenie, które planujemy organizować cyklicznie. Dyskusja o bieżących wyzwaniach branży PR i najciekawszych case’ach w wykonaniu cenionych specjalistów to najlepsza forma promocji wiedzy z zakresu PR-u, za co czujemy się odpowiedzialni. Dotkniemy wielu tematów, które budzą emocje i zainteresowanie, tych najbardziej aktualnych i tych ponadczasowych, lokalnych i globalnych. Przygotowaliśmy bogaty program, który odnosi się do bieżącej sceny komunikacyjnej w kraju i za granicą” – zapowiada dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Panel „Koniec PR-u, jaki znamy”, który poprowadzi Emilia Zakrzewska z Zarządu PSPR, jest odpowiedzią na wątpliwości tych, którzy w swojej codziennej pracy doświadczają konieczności dostosowania strategii komunikacyjnej do pełnej chaosu i niepewności rzeczywistości społecznej, m.in. na skutek słabości mediów tradycyjnych czy upadku autorytetów. Moduł „Koniec PR-u, jaki znamy” dotyka również zmian spowodowanych gwałtownym rozwojem technologii informacyjnych, a co za tym idzie – nową paletą narzędzi realizowania działań, a także badania ich efektywności. Prelegentami panelu są dr Anna Miotk (ekspert ds. PR), Mikołaj Nowak (ekspert ds. social media i nowych mediów), Karolina Hytrek-Prosiecka (dyrektor ds. komunikacji i PR), Paweł Modzelewski (24/7 Communication), Andrzej Skworz (Press).
Następnie odbędzie się prelekcja „Kanały internetowe w prawdziwym PR. Case study: IKEA Lublin – Projekt w Sąsiedztwie”. Zagadnienie zostanie omówione przez Jana Matysika.
W panelu zatytułowanym „Fenomen zmiany wizerunkowej – projekt PZPN Łączy nas piłka. Metamorfoza postrzegania polskiej Kadry Narodowej”, prowadzonym przez Andrzeja Pomarańskiego, poruszone zostaną zagadnienia kreowania zmiany wizerunkowej i roli contentu filmowego/internetowego. Prelegentem panelu jest Jakub Kwiatkowski, rzecznik prasowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Temat współpracy z influencerami przybliży panel prowadzony przez Katarzynę Domańską, członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prelegenci Panelu: Joanna Parzydło-Malinowska (Personal Brand Institute), Kamil Bolek (indaHash), Tomek Tomczyk (Jason Hunt) odpowiedzą m.in. na pytanie, jak prowadzić efektywne działania we współpracy z youtuberami, instagramerami czy snapchaterami, by zyskać więcej niż wzrost sprzedaży.
Kolejny panel – zawierający tematy takie jak „Era Fake News” i „Nowy marketing polityczny” – który poprowadzi dr Krystian Dudek, dotyczy zjawisk zataczających coraz szersze kręgi – fałszywych wiadomości oraz zaskakujących zwrotów akcji w kampaniach z obszaru marketingu politycznego. O płynących ze zjawiska fake newsów zagrożeniach dla osób publicznych i marek, a także sile internetu i mediów społecznościowych Krystian Dudek porozmawia z Bartoszem Węglarczykiem (Onet.pl), Adamem Łaszynem (Alert Media Communications) i Janem Matysikiem (Cumulus PR).
Ostatnia prelekcja konferencji wygłoszona przez Magdalenę Tokaj, przedstawicielkę Instytutu Monitorowania Mediów – Patrona Głównego PSPR DAY 2017 – zatytułowana jest: „Uniknąć syndromu firmowego selfie. Nowa rola monitoringu mediów w public relations”.

Partnerem wydarzenia jest Spectra Development – goszczący wydarzenie w swoich progach. Udział w konferencji PSPR DAY jest bezpłatny dla wszystkich zainteresowanych. Zapisy odbywają się pod adresem: biuro@polskipr.pl. W zgłoszeniu należy podać kolejno: imię i nazwisko, maila, numeru telefonu oraz firmy. Pierwszeństwo zapisu przysługuje członkom Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Szczegółowe informacje wraz z programem konferencji dostępne są na stronie oraz na fanpage’u Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
(red)