PTK dla piłkarzy

dodano: 
17.01.2005
komentarzy: 
0

Rzeczpospolita publikuje szczegóły ostatecznego projektu umowy sponsorskiej Polskiej Ligi Piłkarskiej z PTK Centertel. Nie jest on zadawalający dla wszystkich, ale jak czytamy w dzienniku - „lepszych propozycji nie ma”. Prezes Polskiej Ligi Piłkarskiej Zbigniew Koźmiński przyznaje na łamach Rzeczpospolitej, że „lepszy rydz niż nic” i stwierdza, że „pierwsza umowa ma wypromować ligę, a dopiero przy drugiej i następnych można myśleć o godziwym, zarobku”. Koźmiński zapowiedział również, że umowa zostanie podpisana, jeśli otrzyma poparcie ośmiu klubów. Na jej podstawie PTK Centertel promowałby swoją markę Idea w rozgrywkach I ligi piłkarskiej przez 3,5 roku. „Logo Idei o powierzchni 40 cm kw. umieszczone zostanie z przodu koszulek piłkarzy oraz na prawych rękawiczkach”. Podczas meczów widoczne będą również trzy tablice reklamowe, a logo będzie umieszczane „w programach przedmeczowych, na plakatach promujących mecze, na zaproszeniach dla gości VIP oraz na karnetach i biletach”. Wywiady z piłkarzami muszą być ponadto prowadzone na tle tablicy z logo sponsora.

Źródło:

Rzeczpospolita, Lepszy rydz niż nic, 15-16.01.2005, s. A16
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin