.

 

Publicis Groupe pro bono dla Fundacji K.I.D.S.

dodano: 
20.12.2019
komentarzy: 
0

Publicis Groupe współpracuje pro bono z Fundacją K.I.D.S. Wspólnie organizują świąteczną kampanię charytatywną „Zmieniajmy na dobre”, której celem jest wprowadzenie do Centrum Zdrowia Dziecka systemu telemedycznego. W działania angażują się wszystkie podmioty grupy – Publicis, MSL, Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, LiquidThread, Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Prodigious, Publicis Consultants oraz Digitas – które realizują kampanię 360, włącznie z działaniami PR-owymi, socialmediowymi i marketingowymi. Na rzecz Fundacji powstał też film zrealizowany charytatywnie przez firmę Film Produkcja.

Akcja rozpoczęła się w połowie grudnia 2019 roku etapem teaserowym, następnie opublikowano wideo i rozpoczęto zbiórkę pieniędzy na stronie internetowej zmieniajmynadobre.pl. Działania wspiera kampania medialna w internecie i stacjach Grupy TVN. Prace koordynują Piotr Ruszak, Chief Communication Officer w Publicis Groupe, Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director w Publicis Lion i wiceprezes Fundacji K.I.D.S. ds. komunikacji, oraz Katarzyna Rokosz, Account Supervisor w Publicis.

Współpraca między Publicis Groupe a organizacją charytatywną trwa od grudnia 2018 roku – agencja wcześniej stworzyła m.in. identyfikację wizualną i strategię komunikacyjną. Nie podaje terminu zakończenia działań, wskazując, że „nie jest to projekt tymczasowy”. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin