.

PZPN wybrał agencję

dodano: 
10.07.2012
komentarzy: 
0

Agencja 6ix WoMM & Social Media odpowiada za komunikację Polskiego Związku Piłki Nożnej w mediach społecznościowych.

W ramach rocznej współpracy agencja będzie m.in. prowadziła profile Związku na Facebooku, Google + i YouTube. Agencja wykona także serię aplikacji, zakładek i infografik dla facebookowej strony PZPN. Działania PZPN będzie także wspierać agencja E_misja Interactive 360 (tworząca jedną grupę z 6ix WoMM & Social Media), tworząc m.in. wiedoinfografiki.

Za działania na rzecz klienta odpowiada cały zespół agencji, z biur w Warszawie i Poznaniu. Współpracę nawiązano dzięki zwycięstwu agencji w konkursie ofert ogłoszonym przez PZPN. (ks)

Zgodnie z informacjami otrzymanymi w Grupie NuOrder, współpracę nawiązano dzięki zwycięstwu w przetargu, w którym zgłoszono 8 ofert. Sam Związek zdementował jednak tę wiadomość.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin