.

 

Q&A Communications łączy siły z AF.agency i Riverwood. Powstanie ARQ

dodano: 
14.12.2021
komentarzy: 
0

Agencje Q&A Communications, AF.agency i Riverwood stworzą jedną organizację i będą działać pod wspólnym brandem ARQ.

Nowa agencja pojawi się na rynku w połowie 2022 roku, a jej zespół  będzie liczyć ponad 70 osób. Nazwa ARQ pochodzi od pierwszych liter jednoczących się firm.

Q&A Communications to poznańska agencja specjalizująca się w nowoczesnej komunikacji, kreowaniu i ochronie wizerunku, realizująca projekty 360. AF.agency jest z kolei agencją technologiczną, która tworzy produkty cyfrowe przy użyciu autorskich narzędzi sprzedażowych, analitycznych i szkoleniowych, a także prowadzi własne laboratorium neuromarketingowe. Riverwood jest natomiast agencją strategiczno-kreatywną.

Do czasu połączenia agencje będą funkcjonowały pod dotychczasowymi markami, z zachowaniem aktualnej struktury, schematów organizacyjnych i zespołów, będą mieć jednak wspólny adres. Później pełnowymiarową działalność zacznie ARQ.

„Naszym celem jest zbudowanie elastycznej, interdyscyplinarnej struktury, aby móc realizować wymagające, wieloaspektowe projekty, przecinające wiele tradycyjnych obszarów marketingu. Tworzymy ARQ, żeby wspólnie z naszymi klientami kreować scenariusze przyszłości. Wierzymy, że przedstawimy imponującą ofertę, opierając się na potrzebach wynikających zarówno z cyfrowej rewolucji, jak i ze zrównoważonego rozwoju” – komentuje Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications.

„Budowaliśmy siłę naszych marek przez lata. I teraz nie bez przyczyny tworzymy jeden organizm. Wierzymy, że dzięki silnym specjalizacjom ARQ stanie się linkiem do przyszłości, krokiem naprzód w nowoczesnej komunikacji i procesie kreowania cyfrowych produktów oraz usług dla klientów” – dopowiada Tomek Chabowski, Managing Partner AF.agency.

Jak mówi Michalina Dolińska, Head of PR w Q&A Communications, firmy rozpoczęły właśnie proces połączenia: „Mamy przed sobą kilka miesięcy wytężonej pracy. W pierwszej połowie roku planujemy skupić się na budowaniu struktury ARQ, w tym również ustaleniem składu zarządu i szczegółów jego funkcjonowania. Efekty naszych prac przedstawimy podczas premiery ARQ planowanej na połowę 2022 roku”. (mb)

Źródło:

Zdjęcie główne: od lewej: Dominik Stachowiak (Riverwood), Przemysław Wojak (Q&A Communications), Aneta Sadowska-Wojak (Q&A Communications), Tomek Chabowski (AF.agency), Rafał Bobak (AF.agency)
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin