.

 

Q&A Communications otwiera dział digital

dodano: 
22.09.2016
komentarzy: 
0

Agencja we wrześniu utworzyła dział digital Q&A Inception. Q&A Communications w ramach nowej struktury oferuje klientom zintegrowane działania digital oparte na autorskiej metodologii IDEA. Za jej wdrożenie będą odpowiedzialni Michał Romanowski i Wojciech Pigla.

„Już od dłuższego czasu kluczowe elementy oferty Q&A uzupełniane były działaniami w sieci. Jednak uznaliśmy, że nadszedł czas, by zaoferować obecnym i przyszłym klientom pełen zakres możliwości zintegrowanej komunikacji digital” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications.

Rozbudowana oferta agencji zawiera m.in takie specjalizacje jak SEO/SEM, analityka i strategie digital, tworzenie aplikacji mobilnych czy VR.

Michał Romanowski i Wojciech Pigla, odpowiedzialni za rozwój Q&A Inception, to nowe osoby w agencji. Romanowski objął stanowisko Head of Innovations. Ma kilkanaście lat doświadczenia w branży ICT, w której pracował jako marketer i sprzedawca. Doświadczenie zdobywał m.in. w IDS Share, SpeedUp Venture Capital Group, Wyższej Szkole Bankowej, Beoynd.pl czy Programa.pl.

Michał Romanowski

Wojciech Pigla pracuje w Q&A jako Head of Social. Wcześniej pracował zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Był związany m.in. z agencjami PoorNoMore, Płodni.com, Avocado, MDA.pl, pracował także dla Stowarzyszenia WIOSNA, Grupy Muszkieterów i Wydawnictwa FORUM.

Wojciech Pigla

Zespół Q&A Inception zasilą również Łukasz Błażejewski i Małgorzata Kamińska, od 3 lat związani z agencją. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin