Rabat, ale nie na cały asortyment. Agata Meble oraz Black Red White muszą zwrócić pieniądze klientom

dodano: 
21.10.2016
komentarzy: 
0

UOKiK zdecydował, że obie sieci oddadzą konsumentom 10 proc. wartości zakupów. Wszystko przez wprowadzające w błąd hasło „Rabat na cały asortyment” – pisze rp.pl.

Tymi hasłami salony meblowe obu sieci reklamowały swoje oferty. Nie informowały jednak o tym, że nie wszystkie produkty są objęte promocją. W obu reklamach brakowało także odniesienia do regulaminów, które informowały o rzeczywistych warunkach.

Jak czytamy, Agata Meble oraz Black Red White dobrowolnie zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom. Klienci, którzy zrobili zakupy w obu salonach w określonym terminie, otrzymają zwrot 10 proc. wartości zakupów. (mw)

Źródło:

rp.pl, Dwie sieci sklepów meblowych muszą oddać konsumentom 10 proc. wartości zakupów, 19.10.2016
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin