Ranking portali korporacyjnych
Gazeta.pl ogłosiła wyniki rankingu najlepszych polskich portali korporacyjnych. Wynika z niego, że strony liderów stworzyła jedna firma – łódzki AMG.net., pisze Piotr Anuszczyk.
AMG przygotowało strony korporacyjne dla firm, które zajęły pierwsze, drugie i piąte miejsce w zestawieniu przygotowanym przez szwedzką firmę konsultingową Hallvarsson&Hallvarsson. Liderem rankingu okazał się portal grupy TP, pisze dziennikarz. Codziennie, jak z dumą informuje rzecznik AMG Miron Niewiadomski, odwiedza go ponad 6 milionów internautów. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się strona korporacyjna BRE Banku, „pierwszą piątkę rankingu zamyka zaś strona Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa”, dodaje Anuszczyk.
Przedstawiciele AMG podkreślają, że strony korporacyjne mają spełniać zupełnie inne zadania niż portale informacyjne i rozrywkowe. „Dla nas sukcesem jest jak najszybszy czas wykonania przez klienta pożądanej akcji, tłumaczy Niewiadomski. Liczy się więc przejrzystość i szybkość dotarcia do pożądanej przez internautę informacji.(ał)