Ranking przychodów agencji PR

dodano: 
19.12.2007
komentarzy: 
3

Partner of Promotion, Sigma International Poland i EURO RSCG Sensors w czołówce rankingu magazyniu Home&Market. Dominika Górska przedstawiła raport podsumowujący przychody agencji PR w 2007 roku. W tekście znajdujemy opis czterech najwyżej uplasowanych firm.
 
Pierwsze miejsce zajęła agencja Partner of Promotion,  z przychodami ponad 14 mln złotych. Na drugim miejscu znalazła się firma Sigma International Poland, która zarobiła tylko o 100 tys. zł mniej od lidera rankingu. Z szacunkowych danych wynika, że na trzecim miejscu uplasowała się agencja EURO RSCG Sensors, która w tym roku dołączyła do grona ZFPR (agencja nie upublicznia swoich wyników finansowych ze względu na obecność na giełdzie holdingu reklamowego). Pozycję czwartą zajęła agencja Multi Communications z przychodami ok.10 mln. złotych.
W pierwszej dziesiątce znalazły się także:
5.Headlines (9,6 mln.),
6.Profile (7,4 mln.),
7.On Board PR (7 mln.),
8.Primum PR (7 mln.),
9.ComPress (6 mln.) 
10. Twenty Four Seven PR (6 mln.)

Górska stwierdza, że zaczął się bardzo dobry okres dla branży PR, bo coraz więcej firm odczuwa potrzebę korzystania z usług firm doradzających w zakresie komunikacji i kreacji wizerunku. Podkreśla, że agencje rozwijają się nie tylko w stolicy, ale także w regionach, co spowodowane jest pojawieniem się zagranicznych inwestycji w polskich miastach. (mk)

Źródło:

Home&Market, Tylko 100 tys., a robi różnicę, Dominika Górska, 01.12.2007
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
19.12.2007
15:35:40
...
(19.12.2007 15:35:40)
Trzeba by przeczytać dokładnie w H&M ale zapewne jest to ranking na podstawie przychodów prognozowanych... Zawsze to ciekawiej niż rok do tyłu jak w Pressie - widać komu na rynku właśnie teraz rośnie, a komu spada. A nie co było w 2006 roku.
19.12.2007
12:25:37
MAX
(19.12.2007 12:25:37)
Skąd dane za 2007 rok, który się nie skończył, a artykuł był dany do druku prawdopodobnie jeszcze w listopadzie?
19.12.2007
11:19:56
XXX
(19.12.2007 11:19:56)
Jak mówił klasyk, polskie rankingi to jakieś "dziwaczne kuriozum"
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin