Raport IMM: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowana w lutym. Za sprawą „Taśm Kaczyńskiego”

dodano: 
14.03.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym 2019 roku pierwsze miejsce ponownie zajęła Gazeta Wyborcza – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna część wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa tych publikacji.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Gazeta Wyborcza. Wyprzedził Rzeczpospolitą i Super Express.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Najczęściej cytowanym tygodnikiem były „Sieci”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Do Rzeczy”, a trzecie – „Newsweek”.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Perspektywy” oraz „Press”.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Telewizja

TVN zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN24 oraz TVP Info.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Radio

RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła PR1 oraz Radio ZET.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym została Wirtualna Polska. Kolejną pozycję zajął Onet.pl, a trzecią wpolityce.pl.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do Pulsu Biznesu, trzecie – do serwisu Bankier.pl.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasowało się Radio Gdańsk.

Raport IMM najczęściej cytowane media luty 2019

Autorka badania: Magdalena Tokaj, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 30 024 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 28 lutego 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 30 565 razy (24  734  w portalach internetowych, 3 267 w prasie, 1 965 w telewizji i 599 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację materiału i dołączonych do niego materiałów graficznych pod warunkiem umieszczenia w artykule aktywnego linku do źródła („Instytut Monitorowania Mediów”), które linkować będzie bezpośrednio do adresu www.imm.com.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin