Raport „Marka dewelopera i klient”

dodano: 
22.12.2005
komentarzy: 
0

Firma On Board PR przygotowała raport „Marka dewelopera i klient”. Z przedstawionych w nim danych wynika, że bezpieczeństwo i doświadczenie to cechy, które przedsiębiorstwa branży deweloperskiej powinny eksponować najwyraźniej.  Analiza wskazuje na rolę opinii klientów firm jako najbardziej wiarygodnego źródła informacji oraz wiodącą rolę artykułów w prasie i audycji radiowo-telewizyjnych w kształtowaniu sposobu postrzegania przedsiębiorstwa.
Raport opisuje oczekiwania Polaków wobec marki dewelopera, skalę wpływu na reputację firm różnych źródeł informacji oraz rolę, którą w kształtowaniu opinii publicznej na temat firmy deweloperskiej pełnią media. Według przedstawionych w dokumencie danych, największym zaufaniem wśród Polaków cieszą się klienci, którzy skorzystali z ofert firm (50% wskazań).  Plasują się zaraz po znajomych i rodzinie. Niezależni specjaliści z dziedziny budownictwa i nieruchomości znaleźli się na trzecim miejscu i są wskazywani przez 27% osób.
„Istotne staje się znaczenie opinii przedstawicieli banków oraz doradców kredytowych” – komentuje Monika Jasłowska z On Board PR. „Ponad 20% przedsiębiorców i osób zajmujących stanowiska kierownicze umieszcza ich na liście najbardziej wiarygodnych źródeł informacji przy wyborze firmy deweloperskiej” - dodaje. Raport jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu. Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu działań public relations. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone przez TNS OBOP w grudniu 2005 r.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin