Rebranding marki Naturativ

dodano: 
07.06.2018
komentarzy: 
0

Naturativ, polska marka kosmetyków naturalnych, zmieniła identyfikację wizualną. Nowe logo, szata graficzna etykiet oraz layout sklepu internetowego nawiązują do „esencji marki – nowoczesności, naturalności, sensualności oraz zrównoważonego rozwoju” – czytamy w informacji prasowej.

„Jesteśmy marką slow. Nasze kosmetyki powstają długo, są przemyślane i dopieszczone. Łączymy to, co najlepsze z natury z innowacją. Naturativ to kosmetyki prawdziwie naturalne. Naturalność potwierdzona certyfikatem odróżnia nas od wielu kosmetyków, które są opisywane jako naturalne, ale ich składy tego nie potwierdzają. Chcieliśmy to, czym jest Naturativ, bardziej podkreślić w naszej identyfikacji i ją unowocześnić. Nasz lifting wynika również z pragmatycznego podejścia. Poszerzamy sieć dystrybucji o kanał offline, niedawno nasze produkty pojawiły się w wybranych aptekach stacjonarnych oraz sklepach eko. Dostrzegłyśmy, że etykiety naszych kosmetyków muszą być bardziej czytelne, aby dobrze prezentowały się na półce” – mówi Magda Hajduk, prezes Naturativ.

Rebranding marki Naturativ

po lewej tare logo, po prawej nowe

Do zmienionego logo został wybrany nowy, elegancki krój pisma, zaś motyw sygnetu – drzewo wpisane w koło – obecne jest na etykietach produktu oraz we wszystkich materiałach wizualnych marki. Drzewo, które symbolizuje naturalność i witalność, zostało umieszczone w kolistym obrysie w nawiązaniu do poprzedniego kolistego logo marki. Listki są symbolem „naturalności i holistycznego, zrównoważonego podejścia, które jest misją Naturativ”, zaś ich ułożenie jest odzwierciedleniem korzystania z innowacyjnych rozwiązań w kosmetologii. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin