Rebranding WP: Dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce

dodano: 
01.09.2014
komentarzy: 
1

Grupa Wirtualna Polska ma nowe logo. Zmieniła się także strona główna serwisu. Rebrandingowi towarzyszy kampania wizerunkowa pod hasłem „Dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce.”

„Zmieniając logo, produkt, język komunikacji realizujemy naszą misję. Chcemy być partnerem pierwszego wyboru dla Polaków, dostarczając im angażujące informacje, rozrywkę, usługi i inspirując w podejmowaniu codziennych decyzji” – wyjaśnia Marta Czartoryska-Żak, specjalista ds. marketingu i PR Grupy. Nowy znak opracowała Agencja BNA/ Brand New Attitude, a za realizację kampanii odpowiada Agencja Scholz & Friends Warszawa. (mw)

 

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
01.09.2014
17:29:31
qrka
(01.09.2014 17:29:31)
PORAŻKA!! wygląda gorzej niż nowy elementarz; myślałem, że to dzieło hakerów, którzy zażądali okupu za przywrócenie wcześniejszej wersji
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin