.

 

Debata PRoto i Uniwersytetu SWPS – wideo

dodano: 
06.12.2017
komentarzy: 
0

Dyskusję Influencer, agencja, klient – odpowiedzialni partnerzy na temat społecznej odpowiedzialności w influencer marketingu redakcja PRoto.pl zorganizowała wraz z Uniwersytetem SWPS. W gronie panelistów znaleźli się przedstawiciele każdej ze stron zaangażowanych w działania z młodymi twórcami: Kamil Bolek, dyrektor marketingu sieci LifeTube, Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play oraz Alicja Wysocka-Świtała z Clue PR. Głos zabrały również influencerki: Paulina Mikuła, autorka vloga „Mówiąc Inaczej” i Arlena Witt, twórczyni kanału „Po Cudzemu”. Refleksję teoretyczną dodała dr Karina Stasiuk-Krajewska z wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS. Debata odbyła się 28 listopada 2017 roku, a dziś prezentujemy zapis relacji w formie wideo dla tych czytelników, którzy nie mieli okazji posłuchać ekspertów na żywo. (red)

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin