Reputacja firm w sieci - infografika

dodano: 
15.03.2013
komentarzy: 
0

Agencja Lemon Sky sprawdziła, jak polskie spółki dbają o swój wizerunek w sieci. Przeprowadzono je na próbie 40 największych, najbardziej dochodowych i najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku. Podzielono je na dwie grupy: 20 produktowych i 20 usługowych. Taki dobór miał na celu analizę różnych marek z różnych branż przekrojowo – tłumaczą przedstawiciele agencji. Marki zostały zbadane przez pryzmat trzech obszarów: SERM (Serch Engine Reputation Management), postrzeganie marki oraz obecność w mediach społecznościowych.

„O ile większość z nich dba o social media, to już ma problemy z e-PRem czy percepcją marki” – komentuje wyniki Monika Skuza, PR & marketing manager Lemon Sky.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin