.

 

#RIPTopGear – reakcja marek na zwolnienie Clarksona z BBC

dodano: 
26.03.2015
komentarzy: 
0

Decyzją BBC program Top Gear będzie kontynuowany bez Jeremy’ego Clarksona. Z nietypową inicjatywą „wsparcia” dziennikarza wychodzą jednak marki. Producent energetyków proponuje mu dawkę energii, Virgin Media typuje nowego kandydata - czytamy  w thedrum.com.

John McCarthy, autor artykułu, powołuje się na jedną z wypowiedzi Jamesa Maya, w której współprowadzący program „Top Gear”  sam wątpił w możliwość kontynuowania programu bez Clarksona.  Stacja wyklucza jednak przedłużenie kontraktu z dziennikarzem, po tym jak ten zaatakował producenta programu. „Teraz BBC musi znaleźć sposób na odświeżenie Top Gear w 2016 roku. To będzie bardzo trudne wyzwanie i nie ma sensu udawać, że będzie inaczej” – przyznaje także Tom Hall, szef BBC. Potencjał informacji o zwolnieniu Clarksona podchwyciły na Twitterze niektóre marki.

Najaktywniejsza pod tymw względem jest firma  Paddy Power – stwierdza autor. Producent napojów energetyzujących w jednym z tweetów napisał , że „Jeremy Clarkson potrzebuje teraz dużej dawki energii”. Virgin Media  zaproponowało z kolei, że najlepszym kandydatem na nowego prowadzącego będzie Zayn Malik, który właśnie rozstał się z zespołem OneDirection.
 

Dla fanów Papa John’s Pizza zwolnienie Clarksona jest także okazją do przypomnienia sobie wszystkich odcinków „Top Gear”…. Marka proponuje swoim fanom, by oglądali odcinki, zajadając się pizzą  od dostawcy. (mw)

 

 

 

Źródło:

thedrum.com, #RIPTopGear – brands react to Jeremy Clarkson’s dismissal, John McCarthy, 25.03.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin