Roca Polska ponownie z Solski Burson-Marsteller

dodano: 
30.03.2015
komentarzy: 
0

Solski Burson-Marsteller poprowadzi działania w mediach społecznościowych w Polsce dla firmy Roca, hiszpańskiego koncernu branży łazienkowej.

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za  audyt dotychczasowej komunikacji, doradztwo strategiczne i kryzysowe, a także obsługę fanpage’a Roca Polska. Projekt ze strony Solski Burson-Marsteller koordynuje Adam Kaliszewski, Head of Digital Practice. Umowa obejmuje także wsparcie w kwestiach edytorskich i wydawniczych. Zadanie to będą realizowały Elżbieta Mańkowska-Tropiło i Zofia Trzcińska.

Agencję wybrano w wyniku konkursu ofert. Umowa obowiązuje do marca 2016 roku. Firmy współpracowały już ze sobą w latach 2009-2011. Wówczas była to obsługa w zakresie PR-u korporacyjnego i produktowego. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin