Rola strategii w public relations

dodano: 
19.12.2006
komentarzy: 
0

W magazynie Business Media znajdujemy artykuł poświęcony tematyce PR-u strategicznego, przygotowany przez agencję On Board PR. Zdaniem jego autorów „(…) PR powinien być postrzegany w kategoriach narzędzia biznesowego”. W artykule można przeczytać o roli konsultantów PR, o tym, w jaki sposób PR może stanowić narzędzie wsparcia dla biznesu, ponadto część artykułu poświęcona została znaczeniu budowania koalicji z odpowiednimi partnerami dla projektów PR-owskich.
Zdaniem autorów tekstu „(…) prowadzenie działań PR często opiera się na poszukiwaniu naturalnych sprzymierzeńców dla organizacji, a często dla jakiejś koncepcji, idei lub rozwiązania prawnego”. Idee PR-u strategicznego postrzegają oni jako sprzężenie wielu form uprawiania public relations, które mogą przyczynić się do realizacji celów biznesowych. Autorzy namawiają także do korzystania z nowatorskich narzędzi, jakimi są symulacje i modelowanie public relations, a także do wieloaspektowego spojrzenia na tę dziedzinę wiedzy. (jk)

Źródło:

Business Media, PR strategiczny, 01.11.06, s. 60
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin