ROMANCE TV z agencją

dodano: 
04.02.2016
komentarzy: 
0

Kanał telewizyjny wraz z początkiem lutego 2016 roku nawiązał współpracę z agencją Face it! Odpowiada ona za całościową obsługę PR klienta.

Współpraca, do której doszło w drodze rekomendacji, zakłada działania w mediach społecznościowych, relacje z mediami oraz wsparcie trade marketingu.

Ze względu na to, że w roku 2016 pojawić się ma wiele światowych premier telewizyjnych, szczególny nacisk zostanie położony na działania programowe.

Za działania ze strony agencji odpowiada Joanna Adamiak, prezes agencji wraz z zespołem: Aleksandrą Iwaniuk, Junior Account Executive oraz Beatą Podkową, Junior Media Specialist.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

„W 2016 roku czeka nas wiele premier, tym bardziej chcemy, aby stacja była częściej obecna w mediach, stąd zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z profesjonalną agencją PR. Agencja Face it! ma też znakomite wyniki przy prowadzeniu fanpage’y, a w tym roku chcemy położyć nacisk również na social media” - zaznacza Krzysztof Mikulski, odpowiedzialny za kanał Romance TV w Polsce.

Klientami agencji Face it! są m.in. Motowizja, klinika medycyny estetycznej ESTELL, Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej - Porozumienie bez barier, program wnętrzarski Szybkie Metamorfozy. Wcześniej współpracowała również z Fokus TV. Zaś działania w social media prowadzi dla takich marek jak: sieć Manicure Express, developer Eko-Park czy akcesoria kuchenne MG home Magda Gessler. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin