Rowland dla Enel-Med

dodano: 
09.03.2005
komentarzy: 
0

Centrum Medyczne ENEL-MED powierzyło obsługę w zakresie public relations firmie Rowland Communications. Głównym celem współpracy jest rozwój komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji medialnej oraz relacje inwestorskie. Pierwszym zadaniem Rowland Communications jest promocja nowatorskiego projektu ENEL-MED – „24 h dla zdrowia” – programu ekspresowej diagnostyki organizmu. Dzięki najnowszej technologii, w ciągu dobowej hospitalizacji można wykonać niezbędne badania, aby w pełni poznać i ocenić stan zdrowia. „Zdecydowaliśmy o wejściu ENEL-MED na giełdę. Planujemy przeprowadzić debiut w czwartym kwartale tego roku, albo w pierwszym kwartale 2006 roku. Postanowiliśmy wzmocnić nasz wizerunek korzystając ze wsparcia ekspertów z branży PR. Na wybór firmy – konsultanta ds. wizerunku, najistotniejszy wpływ miało duże doświadczenie Rowland Communications na rynku medycznym i inwestorskim” – mówi Adam Rozwadowski, Dyrektor Generalny ENEL-MED.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin