.

Rozkład jazdy RemaDays

dodano: 
07.03.2005
komentarzy: 
0

Rada programowa kongresu przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 określiła już tematykę poszczególnych bloków programu imprezy. Program trzydniowych spotkań zaplanowano jako cykl wykładów, paneli dyskusyjnych i prezentacji prowadzonych przez znanych teoretyków i praktyków marketingu. Każdy z tematów zostanie omówiony w świetle potrzeb i realiów konkretnych sektorów branży oraz podsumowany osobnym panelem na koniec dnia. Uczestnicy kongresu pod okiem autorytetów komunikacji rynkowej, będą mieć możliwość kompleksowego zapoznania się z różnorodnymi narzędziami przekazu marketingowego i wzięcia udziału w warsztatach praktycznych. Każdy z trzech dni Kongresu zostanie poświęcony odrębnej tematyce. Pierwszego dnia będzie omawiana problematyka rynku, kreatywności, badań i monitoringu oraz obsługi klienta; drugiego - narzędzi komunikacji i prognoz dla branży; natomiast trzeciego - edukacji marketingowej i tzw. ślepych uliczek rynku. Uczestnicy imprezy w ciągu tych trzech dni wezmą udział łącznie w 32 wykładach, 12 panelach dyskusyjnych oraz 2 warsztatach praktycznych.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin