.

 

Rusza 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych

dodano: 
14.06.2019
komentarzy: 
0

13 czerwca 2019 roku wystartowała 19. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych. W tym roku pojawiły się dwie nowe kategorie konkursowe: projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych biuletynów custom publishing oraz projektów multimedialnych firm i instytucji. Prace można zgłaszać w pięciu kategoriach drukowanych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, projekt jednorazowy biuletynu i projekt jednorazowy korporacyjny, oraz w dwunastu kategoriach elektronicznych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów, partnerów, blog tematyczny, projekt jednorazowy biuletynu, projekt jednorazowy korporacyjny, projekt multimedialny wewnętrzny, projekt multimedialny zewnętrzny, projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów i projekt contentmarketingowy dla pracowników.

„W tegorocznej edycji konkursu prace oceni wielu nowych członków jury. Będzie to świetna okazja do zweryfikowania jakości swoich projektów świeżym okiem profesjonalistów. Otwieramy się też na projekty contentmarketingowe, których źródłem jest dobrej jakości treść, tak ważna i ceniona w biuletynach firmowych” – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem konkursu.

W jury zasiądą: Tomasz Kościelny jako przewodniczący, prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny w Akademii Sztuk Pięknych, Maja Biernacka, Internal Communication Consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee DIFFERENT, Żaneta Hiszpańska, Client Service Director w agencji PR Synertime, Zofia Kościelna, redaktor prowadząca Agape, Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik agencji custom publishing Agape, Kinga Nieśmiałek, Senior Art Director w agencji Valkea Media, Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication, Joanna Stychno, Social Media & Influencer Marketing Manager w agencji Valkea Media, Anna Watza, Managing Partner w agencji Planet Partners, oraz Krzysztof Wiliński, Print Manager w agencji Valkea Media.

Prace konkursowe można nadsyłać do 19 lipca 2019 roku na adres agencji Agape.

Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie.

Wyniki ogłoszone zostaną 1 października 2019 roku.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin