Rozwój Event PR w 2004

dodano: 
15.02.2005
komentarzy: 
0

 Przychody z honorariów Agencji Event Public Relations wzrosły w 2004 roku o 45% i przekroczyły 1 mln euro. „Na tak spektakularny sukces złożyło się kilka elementów. Przede wszystkim owoce przyniosła strategia dywersyfikacji produktów i rozwój w sektorze special events, ze szczególnym uwzględnieniem imprez incentive, które są ważnym elementem internal PR w korporacjach. Obecnie eventy są, obok relacji z mediami, drugą stabilną bazą przychodów agencji” - czytamy w komunikacie prasowym. Dodatkowym stymulatorem rozwoju były sprzyjające czynniki zewnętrzne – ogólny wzrost rynku PR i coraz większa popularność tego typu usług wśród polskich przedsiębiorstw. W minionym roku agencja pozyskała kilku nowych strategicznych klientów, jak choćby koncern 3M Polska czy firmę farmaceutyczną Sankyo. Zrealizowała ok. 100 projektów PR, m.in. akcję „Tajemniczy Mag” z koncernem farmaceutycznym Wyeth, promocję książki Marty Fox „Coraz mniej milczenia”, piknik „Witamy w latach 30-tych dla PPL” czy akcje: „Zdrowe nogi – lepsze życie” oraz „Pokonać ból ruchem” dla firmy farmaceutycznej Sankyo. Rozpoczęła też realizację własnego projektu „Event Bowling Cup” (liga kręgli dla dziennikarek prasy kobiecej), który będzie kontynuowany w 2005 roku.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin