Rumunia zmonitorowana
Puls Biznesu informuje o pierwszej zagranicznej inwestycji firmy z branży monitoringu mediów. Na rumuński rynek usług wkracza właśnie IMM, opowiada Marcinowi Zawiślińskiemu prezes firmy Paweł Sanowski.
Z artykułu wynika, że do końca czerwca Instytut Monitorowania Mediów stanie się właścicielem 99 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Media Trust, a dotychczas posiada już 60 proc. Zdaniem Sanowskiego, rumuński rynek przypomina polski sprzed kilku lat. Podobnie, jak kiedyś u nas, tamtejsze agencje PR-owskie same monitorują media. „To daje nam znaczną przewagę rynkową”, tłumaczy zaangażowanie IMM-u prezes firmy.
IMM, jak pisze Zawiśliński, obsługuje 25 spośród 27 agencji PR zrzeszonych w ZFPR. W 2007 roku współpraca z agencjami oraz inne zlecenia przyniosły firmie 11 mln zł przychodu, czytamy w tekście. (ał)