.

 

Rusza cykl seminariów „Wielkie Marki od Kuchni”

dodano: 
14.02.2019
komentarzy: 
0

25 lutego 2019 roku odbędzie się pierwsze spotkanie z tegorocznej edycji cyklu seminariów „Wielkie Marki od Kuchni”. Wydarzenie będzie wprowadzeniem w tematykę brandingu i badań rynkowych.

Organizatorami cyklu są Superbrands Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

W ramach projektu „Wielkie Marki od Kuchni” menedżerowie najskuteczniejszych firm działających w Polsce i za granicą, tworzący najsilniejsze marki, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując opisy przypadków najlepszych praktyk z zakresu strategii marek tak na polskim rynku, jak i na rynkach zagranicznych.

Podczas najbliższego spotkania zatytułowanego „Co nas kręci, co nas podnieca, co polecamy, a czego nie? – opowieść o najczęściej polecanych i odradzanych markach...”, swoje prelekcje wygłoszą eksperci firmy badawczej ARC Rynek i Opinia: Dominika Czubatka, kierownik projektów ilościowych, zajmująca się m.in. badaniami potencjału rynku, segmentacyjnymi czy kondycji marek, oraz Krzysztof Szczerbacz, kierownik projektów badawczych (ilościowych i jakościowych), od 2013 roku odpowiedzialny za ogólnopolskie badanie Superbrands.

Prezentacji towarzyszyć będzie dyskusja z udziałem uczestników spotkania i zaproszonych gości.

Spotkanie odbędzie się 25 lutego o godzinie 14:30 w budynku głównym SGH przy al. Niepodległości 162 w Warszawie.

Wstęp jest bezpłatny, należy się jednak zarejestrować.

PRoto.pl jest patronem medialnym cyklu „Wielkie Marki od Kuchni”. (bm)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin