Rzecznicy i PR-owcy o marce uczelni
W dniach 14 - 17 lutego w Kudowie Zdroju będzie miała miejsce XIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” zatytułowana: „Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej”. Konferencja współorganizowana jest przez Stowarzyszenie oraz Dolnośląską Szkołę Wyższą.
Uczestnicy konferencji zamierzają w tym roku skupić się na roli Internetu w tworzeniu wizerunku uczelni, budowania jej marki i poprawiania możliwości rekrutacyjnych. Toteż spotkanie będzie w całości poświęcone wysoko wyspecjalizowanym narzędziom, pozwalającym uzyskiwać takie cele, w tym m.in. filmom korporacyjnym, portalom społecznościowym, tworzeniu brandu uczelni, budowaniu sloganu reklamowego. Szczegółowych informacji na temat konferencji udziela Marek Zimnak, prezes zarządu Stowarzyszenia.
Portal PRoto objął konferencję patronatem medialnym. (kk)