Rzecznicy i PR-owcy o marce uczelni

dodano: 
20.01.2010
komentarzy: 
0

W dniach 14 - 17 lutego w Kudowie Zdroju będzie miała miejsce XIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” zatytułowana: „Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej”. Konferencja współorganizowana jest przez Stowarzyszenie oraz Dolnośląską Szkołę Wyższą.

Uczestnicy konferencji zamierzają w tym roku skupić się na roli Internetu w tworzeniu wizerunku uczelni, budowania jej marki i poprawiania możliwości rekrutacyjnych. Toteż spotkanie będzie w całości poświęcone wysoko wyspecjalizowanym narzędziom, pozwalającym uzyskiwać takie cele, w tym m.in. filmom korporacyjnym, portalom społecznościowym, tworzeniu brandu uczelni, budowaniu sloganu reklamowego. Szczegółowych informacji na temat konferencji udziela Marek Zimnak, prezes zarządu Stowarzyszenia.
Portal PRoto objął konferencję patronatem medialnym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin