Rzeszów się promuje
Super Nowości informują o szeroko zakrojonej kampanii wizerunkowej Rzeszowa, która ma się rozpocząć już w przyszłym roku. Wtedy ogłoszony zostanie przetarg na stworzenie „Strategii Rozwoju Miasta Rzeszowa”. O to, w jaki sposób najlepiej jest promować Rzeszów, jego władze zamierzają pytać mieszkańców (za pomocą ankiet), firmy, a także instytucje. Niezbyt dobrze postrzega ten pomysł specjalista ds. public relations dr Dariusz Tworzydło. Jego zdaniem prowadzenie ankiet powinno być zastąpione utworzeniem zespołów roboczych, złożonych z ludzi z różnych środowisk, zarówno z blokowisk, jak i z uniwersytetu, którzy opracują spójną strategię promocji.
W 2007 roku w Rzeszowie powstanie Muzeum Dobranocek, zawierające kolekcję eksponatów Wojciecha Jamy, a także zorganizowany zostanie „Carpathia Festival” z udziałem państw Euroregionu Karpaty. Ponadto planowane jest utworzenie Szlaku Rzeszowskich Żydów, w ramach którego powstaną trzy, specjalnie oznakowane i opisane, trasy historyczne: życia, śmierci i holokaustu. W ramach promocji miasta logo Rzeszowa: „Rzeszów – miasto in plus” ma się pojawić m.in. na gadżetach reklamowych, naklejkach i w katalogach, zmieni się strona internetowa Urzędu Miasta i opracowane zostaną nowe prezentacje multimedialne. W mieście po raz kolejny odbędą się: konkurs i festiwal multimedialny wraz z pokazem plenerowym kina offowego. Kampania ma także promować sportowe atrakcje Rzeszowa. (jk)