Rzetelna informacja w kryzysie

dodano: 
19.01.2005
komentarzy: 
0

Mike Regester, międzynarodowy autorytet w zarządzaniu sytuacją kryzysową, był gościem seminarium „Informacja w kryzysie, czyli być albo nie być dla firmy”, adresowanego do polskiej kadry zarządzającej. Spotkanie odbyło się wczoraj w Warszawie, a jego celem było przybliżenie polskim menedżerom zagadnień związanych z przyczynami powstawania kryzysów, sposobami zapobiegania im oraz walki z nimi. Badania przeprowadzone na zlecenie Spin Communications i Pulsu Biznesu, organizatorów seminarium dowiodły, że „polscy menedżerowie za najczęstsze sytuacje kryzysowe uważają zmiany statusu czy restrukturyzację firmy, usterki produktów, awarie i wypadki. Tymczasem największa ilość kryzysów związana jest z tzw. »przestępstwami białych kołnierzyków«, czyli m.in. defraudacjami, wrogimi przejęciami, mobbingiem czy molestowaniem seksualnym”. Firmy przekonują się o tym, że w sytuacji kryzysowej najważniejsza jest rzetelna informacja i szybka reakcja na nawet najmniejsze objawy kryzysu, które zbagatelizowane, mogą mieć nieodwracalne konsekwencje. O konferencji pisze również dzisiejszy Puls Biznesu w artykule „Kłopoty to nie powód, by kłamać”.

Źródło:

Puls Biznesu, Kłopoty to nie powód, by kłamać, 19.01.05, s. 19
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin