Są polskie nominacje do SABRE Awards 2012

dodano: 
17.04.2012
komentarzy: 
0

Znamy nominacje w międzynarodowym konkursie branży public relations, którego organizatorem jest The Holmes Group. Wśród wyróżnionych nie brakuje polskich projektów.

W finale Gold SABRE Awards 2012 w kategorii „crisis management” została nominowana agencja Genesis PR. Projekt „Obrona Emperia Holding przed wrogim przejęciem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” zrealizowano w okresie wrzesień 2010 – styczeń 2011. W tej samej kategorii na zwycięstwo ma szansę kampania przeprowadzona przez Partner of Promotion „Tiger może być tylko jeden”.

Na tegorocznej liście finalistów znalazł się również Grayling - został wymieniony aż 17 razy, w tym między innymi za polski projekt „viaTOLL” realizowany na zlecenie firmy Kapsch Telematic Services. Organizatorzy konkursu docenili poza tym dwa projekty Ciszewski MSL. W kategorii „product media relations” nominowano kampanię „Każdy stopień ma znaczenie”, opracowaną dla firmy Danfoss, producenta termostatów grzejnikowych. Kampania „Gra miejska Kingston Wi-Drive”, zrealizowana dla marki Kingston Technology, otrzymała natomiast nominacje w kategorii „marketing to youth” oraz „game”. Wśród potencjalnych zwycięzców w grupie „the Baltic” znalazły się projekty:  Partnerstwa dla Zdrowia - „Śniadanie daje moc"(Garden of Words) oraz On Board Public Relations dla firmy InternetQ Poland  - „Uwaga! Fonoholizm”. W kategorii „consumer health” nominowano Vision Group za „Fit for Work”. „Unia owocowa” (ang. „Protecting Free Market Principles”) to kampania przeprowadzona przez Partners of Promotion na rzecz Polskiego Stowarzyszenie Producentów i Eksporterów Owoców i Warzyw, która otrzymała nominację w kategorii „public affairs”. W kategorii „consumer products” na laur ma szansę Hasbro wraz z Weber Shandwick za projekt „Monopoly Polska: Głosuj na swoje miasto”.

Pełna lista nominowanych projektów tutaj.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin