Sabre Awards - Ketchum, Weber Shandwick i Edelman najbliżej wygranej

dodano: 
27.03.2012
komentarzy: 
0

„Świetny pomysł na kampanię, z uwzględnieniem mediów tradycyjnych i społecznościowych, poparty stylem i rozmachem, które dają realne zyski biznesowe” – tego od najlepszej kampanii w konkursie Sabre Awards 2012 oczekuje członek jury, Stuart Smith, Regional CEO of Ogilvy PR Worldwide. Szanse na wygraną mają Ketchum, Weber Shandwick i Edelman, które dostały po 20 lub więcej nominacji.

Znamy już zwycięzców i finalistów Silver Sabre Awards. Najwięcej statuetek – po cztery – otrzymały: Weber Shandwick i Edelman. Na złote i diamentowe nagrody musimy poczekać do 8 maja. Jak informuje holmesreport.com, najwięcej nominacji wśród agencji PR otrzymała w tym roku Ketchum (24). Tuż za nią uplasował się Weber Shandwick (22) i Edelman (20). Jeżeli chodzi o firmy, prym wiedzie Procter & Gamble (8 nominacji), IBM (6), Ford i Unilever (po 5), Starbucks (4) Intuit, McDonald’s i Pfizer (po trzy nominacje). Po kilkanaście nominacji otrzymały ponadto: GolinHarris (14), MSL Group (13) oraz Ogilvy Public Relations Worldwide (11). (es)

Źródło:

holmesreport.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin