Sabre Awards przyleciały do Polski
22 maja na uroczystej gali w Wenecji wyłoniono zwycięzców konkursu Sabre Awards 2008. Wśród nich znalazły się także projekty realizowane przez agencje z Polski. Są to kampanie organizowane przez: Euro RSCG Sensors, On Board i Partner of Promotion.
Agencję Euro RSCG Sensors nagrodzono za projekt realizowany dla Volvo Auto Polska - Launch Volvo C30. Kampania zdobyła uznanie jako najlepsza spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu przez agencje z regionu krajów nadbałtyckich - Baltic Region.
On Board PR uhonorowano nagrodą w kategorii „Public Affairs” za kampanię dla NSZZ Solidarność zatytułowaną „Niskie płace barierą rozwoju Polski”.
Partner of Promotion przyznano zaś wyróżnienie za współpracę z firmą Euromedic w kategorii „Healthcare Providers”.
O wszystkich polskich agencjach nominowanych do tej nagrody w tym roku można przeczytać tutaj. W poprzedniej edycji Sabre Awards także nagrodzono kilka polskich agencji.
Sabre Awards to międzynarodowy konkurs PR, którego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Z listą zwycięzców można zapoznać się na stronie.